Promocje
Smartwatch damski H8 Pro - Silver
Smartwatch damski H8 Pro - Silver
249,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch męski DT88 Pro - czarny
Smartwatch męski DT88 Pro - czarny
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
349,99 zł 219,99 zł
szt.
Myszka gamingowa G6 - przewodowa
Myszka gamingowa G6 - przewodowa
59,00 zł 34,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro - czarny
Smartwatch damski DT88 Pro - czarny
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI
319,00 zł 199,99 zł
szt.
Smartwatch damski DTX - szary pasek silikonowy
Smartwatch damski DTX - szary pasek silikonowy
269,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski  - różowy
Smartwatch damski - różowy
189,00 zł 119,99 zł
szt.
Słuchawki BEZPRZEWODOWE Sportowe BT5.1 WODOODPORNE
Słuchawki BEZPRZEWODOWE Sportowe BT5.1 WODOODPORNE
159,00 zł 79,99 zł
szt.
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa GRAFITOWA
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa GRAFITOWA
79,00 zł 39,99 zł
szt.
Smartwatch męski E19 - czarny
Smartwatch męski E19 - czarny
279,00 zł 209,99 zł
szt.
Smartwatch męski DT88 Pro - srebrna bransoleta
Smartwatch męski DT88 Pro - srebrna bransoleta
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - czarna bransoleta - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - czarna bransoleta - ROZMOWY
369,00 zł 239,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro srebrny - pasek biały
Smartwatch damski DT88 Pro srebrny - pasek biały
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - srebrna bransoleta - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - srebrna bransoleta - ROZMOWY
369,00 zł 239,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - czarny pasek silikonowy - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - czarny pasek silikonowy - ROZMOWY
369,00 zł 239,99 zł
szt.
Smartwatch  męski DTX - szary pasek silikonowy
Smartwatch męski DTX - szary pasek silikonowy
269,00 zł 189,99 zł
szt.
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - czarny
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - czarny
99,00 zł 49,99 zł
szt.
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa BIAŁA
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa BIAŁA
79,00 zł 39,99 zł
szt.
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
249,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch męski K22 - czarny
Smartwatch męski K22 - czarny
339,00 zł 239,99 zł
szt.
Bestsellery
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
249,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro złoty - pasek różowy
Smartwatch damski DT88 Pro złoty - pasek różowy
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro - czarny
Smartwatch damski DT88 Pro - czarny
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro - Rose Gold bransoleta
Smartwatch damski DT88 Pro - Rose Gold bransoleta
299,00 zł 189,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT88 Pro - Srebrna bransoleta
Smartwatch damski DT88 Pro - Srebrna bransoleta
299,00 zł 189,99 zł
szt.

    

 

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego bestmedia.sklep.pl

Określający zasady zawierania umów sprzedaży przez sklep, zawierający informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

  • 1 Definicje
  • 2 Kontakt ze Sprzedawcą 
  • 3 Wymogi techniczne
  • 4 Zakupy w Sklepie
  • 5 Płatności
  • 6 Realizacja zamówienia
  • 7 Prawo odstąpienia od umowy
  • 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • 9 Reklamacje
  • 10 Dane osobowe
  • 11 Zastrzeżenia
  • 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
  • 13 Opinie w sklepie internetowym
  • Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

1 DEFINICJE

Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy BEST MEDIA prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bestmedia.sklep.pl.
Sprzedawca - przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

  • Krzysztof Czarny, NIP 6811894187, nr REGON 121027376. Prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Best Media Krzysztof Czarny z siedzibą pod adresem Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  • Adres pocztowy: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała
  • Adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Adres e-mail do reklamacji: serwis@bestmedia.sklep.pl

3 WYMOGI TECHNICZNE

  • Dla prawidłowego działania Sklepu potrzebne jest:
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  • Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

4 ZAKUPY W SKLEPIE

  • Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, zawierają podatek VAT.
  • Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  • Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży poprzez paragon lub fakturę najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  • Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

5 PŁATNOŚCI

  • Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    • Za pośrednictwem platformy płatniczej
    • Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  • W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  • Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia nowego towaru bez wad.
  • Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  • W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  • W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  • Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    • Do paczkomatów InPost

7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem punktu 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia.
  • Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w punkcie 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  • Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Zgodnie z Kodeksem cywilnym sprzedawca ma prawo domagać się odszkodowania za niewywiązanie się z postanowień umowy przez konsumenta:

    Art. 471: Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.



    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
  • Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  • Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania – możesz go sprawdzić tak jak w sklepie stacjonarnym, np. obejrzeć lub przymierzyć. Jeżeli takie ślady są, sprzedawca może obniżyć kwotę, którą ci wypłaci za zwrot.
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9 REKLAMACJE

  • Na wszystkie produkty w sklepie bestmedia.sklep.pl udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
  • W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  • Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    • Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    • Żądać usunięcia wady
  • Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres pocztowy wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  • Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

10 DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

11 ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  • Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  • Postanowienia dotyczące towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  • Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

13 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  • Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  • Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  • Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  • Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  • Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  • Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  • Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Best Media Krzysztof Czarny
Skomielna Biała 515 32-434 Skomielna Biała
adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie BEST MEDIA

SPIS TREŚCI
1 Definicje
2 Kontakt ze Sprzedawcą
3 Wymogi techniczne
4 Konto
5 Reklamacje
6 Dane osobowe
7 Zastrzeżenia

1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy BEST MEDIA prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bestmedia.sklep.pl
Sprzedawca -  przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

  • Krzysztof Czarny, NIP 6811894187, nr REGON 121027376. Prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Best Media Krzysztof Czarny z siedzibą pod adresem Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

  • Adres pocztowy: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała
  • Adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Adres e-mail do reklamacji: serwis@bestmedia.sklep.pl

3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego działania i założenia Konta potrzebne jest:

  • Aktywne konto e-mail
  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

4 KONTO

  • Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  • Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  • W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  • W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  • Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  • W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: bestmedia.sklep@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

5 REKLAMACJE

  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

6 DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

7 ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  • W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  • Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    • konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  • Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  • W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@bestmedia.sklep.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  • W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl