Promocje
Kardiowatch BM6 + poduszka ciśnieniowa
Kardiowatch BM6 + poduszka ciśnieniowa
949,00 zł 749,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM66 - czerwony
Kardiowatch EKG-BM66 - czerwony
359,99 zł 289,99 zł
szt.
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa GRAFITOWA
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa GRAFITOWA
79,00 zł 39,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 - czarny pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM80 - czarny pasek silikonowy
599,00 zł 489,99 zł
szt.
Smartwatch dziecięcy D31 - 4G, GPS - niebieski
Smartwatch dziecięcy D31 - 4G, GPS - niebieski
389,99 zł 299,99 zł
szt.
Myszka bezprzewodowa GAMINGOWA - RGB - czarna
Myszka bezprzewodowa GAMINGOWA - RGB - czarna
119,99 zł 69,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
799,00 zł 589,99 zł
szt.
Smartwatch męski K22 - czarny
Smartwatch męski K22 - czarny
339,00 zł 239,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek skórzany
689,00 zł 499,99 zł
szt.
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa BIAŁA
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa BIAŁA
79,00 zł 39,99 zł
szt.
Bezprzewodowa myszka SLIM - srebrna
Bezprzewodowa myszka SLIM - srebrna
64,99 zł 39,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - srebrna bransoleta - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - srebrna bransoleta - ROZMOWY
369,00 zł 249,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM10 - niebieski pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM10 - niebieski pasek silikonowy
599,00 zł 449,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 - niebieski pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM80 - niebieski pasek silikonowy
599,00 zł 489,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
349,99 zł 234,99 zł
szt.
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa CZARNA
Mysz Gamingowa G5 - przewodowa CZARNA
79,00 zł 39,99 zł
szt.
Smartwatch damski ZX19 - złoty
Smartwatch damski ZX19 - złoty
289,99 zł 199,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - czarna bransoleta - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - czarna bransoleta - ROZMOWY
369,00 zł 249,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM10 - czarny pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM10 - czarny pasek silikonowy
599,00 zł 449,99 zł
szt.
Bransoleta - Czarna - 20mm - DT88 PRO, DT2
Bransoleta - Czarna - 20mm - DT88 PRO, DT2
44,99 zł 34,99 zł
szt.
Myszka przewodowa Tracer Arrta
Myszka przewodowa Tracer Arrta
89,99 zł 49,99 zł
szt.
Pasek silikonowy - czarny do smartwatch E3
Pasek silikonowy - czarny do smartwatch E3
45,99 zł 39,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM66 - czarny
Kardiowatch EKG-BM66 - czarny
359,99 zł 289,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - brązowy pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM86 - brązowy pasek skórzany
689,00 zł 499,99 zł
szt.
Bestsellery
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
Smartwatch męski E3 Zegarek Sportowy Wodoodporny - czarny
249,00 zł 189,99 zł
szt.
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - czarny
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - czarny
99,00 zł 49,99 zł
szt.
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - biały
Słuchawki bezprzewodowe BT5.1 - biały
99,00 zł 49,99 zł
szt.

    

 

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego bestmedia.sklep.pl

Określający zasady zawierania umów sprzedaży przez sklep, zawierający informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

  • 1 Definicje
  • 2 Kontakt ze Sprzedawcą 
  • 3 Wymogi techniczne
  • 4 Zakupy w Sklepie
  • 5 Płatności
  • 6 Realizacja zamówienia
  • 7 Prawo odstąpienia od umowy
  • 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
  • 9 Reklamacje
  • 10 Dane osobowe
  • 11 Zastrzeżenia
  • 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
  • 13 Opinie w sklepie internetowym
  • Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

1 DEFINICJE

Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy BEST MEDIA prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bestmedia.sklep.pl.
Sprzedawca - przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

  • Krzysztof Czarny, NIP 6811894187, nr REGON 121027376. Prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Best Media Krzysztof Czarny z siedzibą pod adresem Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  • Adres pocztowy: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała
  • Adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Adres e-mail do reklamacji: serwis@bestmedia.sklep.pl

3 WYMOGI TECHNICZNE

  • Dla prawidłowego działania Sklepu potrzebne jest:
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  • Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

4 ZAKUPY W SKLEPIE

  • Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, zawierają podatek VAT.
  • Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  • Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży poprzez paragon lub fakturę najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  • Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

5 PŁATNOŚCI

  • Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    • Za pośrednictwem platformy płatniczej
    • Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
  • W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  • Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia nowego towaru bez wad.
  • Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  • W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  • W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  • Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    • Za pośrednictwem firmy kurierskiej
    • Do paczkomatów InPost

7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem punktu 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia.
  • Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w punkcie 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  • Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Zgodnie z Kodeksem cywilnym sprzedawca ma prawo domagać się odszkodowania za niewywiązanie się z postanowień umowy przez konsumenta:

    Art. 471: Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.



    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  • W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
  • Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  • Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania – możesz go sprawdzić tak jak w sklepie stacjonarnym, np. obejrzeć lub przymierzyć. Jeżeli takie ślady są, sprzedawca może obniżyć kwotę, którą ci wypłaci za zwrot.
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9 REKLAMACJE

  • Na wszystkie produkty w sklepie bestmedia.sklep.pl udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
  • W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  • Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    • Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    • Żądać usunięcia wady
  • Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres pocztowy wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  • Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
  • Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady powstałe z przyczyn powstałych w sprzedanym produkcie. Do oceny wad produktu upoważniony jest wyłącznie serwis firmy Best Media. Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez serwis firmy Best Media. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem firmy Best Media, prawa gwarancyjne zostaną utracone.
  • Gwarancją nie są objęte:
    1. Uszkodzenia na wskutek niewłaściwego oraz niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu,
    2. Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondesację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nieprawidłowe napięcie i prąd ładowania ( wyższe niż wskazane w instrukcji obsługi), a także będących poza kontrolą Sprzedającego (Gwaranta); 
    3. Uszkodzenia mechaniczne szkła smartwatcha,
    4. W przypadku smartwatchy, które są urządzeniem elektronicznym gwarancja jak wskazano w powyższym punkcie nie obejmuje kondensacji pary wodnej w przypadku szybkiej i gwałtownej zmiany temperatury. W smartwatchu znajduje się powietrze, które zostało zamknięte w procesie produkcji. Powietrze to na wskutek szybkiej zmiany temperatury osadza się na szybce. Zasada ta dotyczy czystych praw fizyki i w każdym smartwatchu nawet wodoszczelnym ma prawo wystąpić takie zjawisko. Dlatego, jeśli smartwatch znajduje się pod rękawem w minusowej temperaturze  i nagle zostanie wyjęty, ochłodzony zimną wodą, powietrzem czy śniegiem to może zaparować. Również latem przy wysokich temperaturach, podczas przebywania na słońcu, a potem wejściu do klimatyzowanego samochodu smartwatch ma prawo zaparować w wyniku szybkiej zmiany temperatury otoczenia. Smartwatche są produktami bardzo wrażliwymi na zmiany temperatury. Wprowadzanie ich w zmienne warunki atmosferyczne w krótkich odstępach czasu może wiązać się z trwałym uszkodzeniem, które nie podlega naprawom gwarancyjnym. Najczęstszym błędem jest wystawianie mokrego zegarka na słońce (proces skraplania). Takie posunięcie powoduje zaparowanie zegarka, które zniwelować można jedynie w odpłatnej naprawie serwisowej. Takie zjawisko nie jest objęte gwarancją,
    5. Uszkodzenia spowodowane podczas brania gorącego prysznica lub gorącej kąpieli,
    6. Uszkodzenia spowodowane poddaniem smartwatcha szokowi termicznemu, takiemu jak używaniem go podczas pobytu w saunie lub użyciu podczas morsowania,
    7. Uszkodzenia spowodowane zanurzeniem smartwatcha w cieczy, pływaniem, nurkowaniem,
    8. Nieprawidłowa konfiguracja smartfona mająca wpływ na poprawność działania aplikacji obsługującej dany typ smartwatcha. W przypadku problemów z instalacją i uruchomieniem należy skontaktować się pod adresem e-mail: kontant@bestmedia.sklep.pl
    9. Uszkodzenie układu ładowania smartwatcha poprzez zastosowanie źródła zasilania o większym napięciu i prądzie znamionowym niż wskazany w instrukcji obsługi;
    10. Zmniejszenie żywotności baterii smartwatcha lub zmniejszenie czasu pracy baterii na skutek zastosowania źródła ładowania o innym napięciu lub prądzie znamionowym niż wskazane w instrukcji obsługi;

10 DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

11 ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  • Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  • Postanowienia dotyczące towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  • Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

13 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  • Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  • Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
  • Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  • Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  • Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  • Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  • Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Best Media Krzysztof Czarny
Skomielna Biała 515 32-434 Skomielna Biała
adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie BEST MEDIA

SPIS TREŚCI
1 Definicje
2 Kontakt ze Sprzedawcą
3 Wymogi techniczne
4 Konto
5 Reklamacje
6 Dane osobowe
7 Zastrzeżenia

1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy BEST MEDIA prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bestmedia.sklep.pl
Sprzedawca -  przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

  • Krzysztof Czarny, NIP 6811894187, nr REGON 121027376. Prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Best Media Krzysztof Czarny z siedzibą pod adresem Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

  • Adres pocztowy: Skomielna Biała 515, 32-434 Skomielna Biała
  • Adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Adres e-mail do reklamacji: serwis@bestmedia.sklep.pl

3 WYMOGI TECHNICZNE

Dla prawidłowego działania i założenia Konta potrzebne jest:

  • Aktywne konto e-mail
  • Urządzenie z dostępem do Internetu
  • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

4 KONTO

  • Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  • Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  • W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  • W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  • Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  • W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: bestmedia.sklep@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

5 REKLAMACJE

  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@bestmedia.sklep.pl
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

6 DANE OSOBOWE

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

7 ZASTRZEŻENIA

  • Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  • Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  • W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  • Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    • konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  • Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  • W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@bestmedia.sklep.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  • W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  • W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  • Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl