






































Warunki zwrotu:
W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu możesz zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Przed dokonaniem zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
- Do zwracanego produktu dołącz dowód zakupu (fakturę lub paragon).
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami (ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.). Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tylko i wyłącznie w takim zakresie jakim miałby możliwość w sklepie stacjonarnym
- Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności natychmiastowych poprzez Blue Media zwrot pieniędzy będzie również wykonany poprzez BlueMedia.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami kontakt@bestmedia.sklep.pl
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Warunki przyjęcia reklamacji:
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzeń zewnętrznych, proszę odmówić przyjęcie przesyłki, a następnie skontaktować się z nami na adres e-mail kontakt@bestmedia.sklep.pl.
-
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę do późniejszej reklamacji.
-
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami na adres serwis@bestmedia.sklep.pl opisując zaistniały problem.
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając FORMULARZ NAPRAWY, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Wszelkie pytania, wątpliwości czy uwagi możesz kierować do nas na adres e-mail: serwis@bestmedia.sklep.pl