Promocje
Smartwatch męski K28H Premium - srebrny
Smartwatch męski K28H Premium - srebrny
369,00 zł 259,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 - czarna bransoleta
Kardiowatch EKG-BM80 - czarna bransoleta
659,00 zł 519,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 srebrny - ULTRACIENKI
Smartwatch damski R18 srebrny - ULTRACIENKI
319,00 zł 209,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
Smartwatch damski R18 - ULTRACIENKI + pasek silikonowy
349,99 zł 234,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 - czerwony pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM80 - czerwony pasek silikonowy
659,00 zł 519,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM66 - niebieski
Kardiowatch EKG-BM66 - niebieski
359,99 zł 319,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM66 - czerwony
Kardiowatch EKG-BM66 - czerwony
359,99 zł 319,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek skórzany
719,00 zł 529,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM300 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM300 - czarny pasek skórzany
949,99 zł 799,99 zł
szt.
Smartwatch damski R18 złoty - ULTRACIENKI
Smartwatch damski R18 złoty - ULTRACIENKI
319,00 zł 209,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM80 - czarny pasek skórzany
659,00 zł 519,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM10 - czarny pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM10 - czarny pasek silikonowy
629,00 zł 489,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM86 - czarny pasek silikonowy
719,00 zł 529,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM400 - bordowy pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM400 - bordowy pasek silikonowy
1 149,99 zł 949,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - czerwony pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM86 - czerwony pasek silikonowy
719,00 zł 529,99 zł
szt.
Pasek silikonowy - czarny - 20mm - DT88 PRO, DT2
Pasek silikonowy - czarny - 20mm - DT88 PRO, DT2
40,00 zł 29,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM86 - brązowy pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM86 - brązowy pasek skórzany
719,00 zł 529,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM66 - czarny
Kardiowatch EKG-BM66 - czarny
359,99 zł 319,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM88 - brązowy pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM88 - brązowy pasek skórzany
899,00 zł 629,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
899,00 zł 629,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek silikonowy
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek silikonowy
899,99 zł 629,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM400 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM400 - czarny pasek skórzany
1 149,99 zł 949,99 zł
szt.
Bestsellery
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
Kardiowatch EKG-BM88 - czarny pasek skórzany
899,00 zł 629,99 zł
szt.
Kardiowatch EKG-BM80 PRO - złota bransoleta
Kardiowatch EKG-BM80 PRO - złota bransoleta
709,00 zł 569,99 zł
szt.
Smartwatch damski DT2 - złota bransoleta - ROZMOWY
Smartwatch damski DT2 - złota bransoleta - ROZMOWY
369,00 zł 249,99 zł
szt.

    

 

Zwroty i reklamacje

 

Warunki zwrotu:

W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu możesz zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

  1. Przed dokonaniem zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@bestmedia.sklep.pl
  2. Do zwracanego produktu dołącz dowód zakupu (fakturę lub paragon).
  3. ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) Jeżeli konsument zmniejszy wartość rzeczy sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami (ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania.). Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tylko i wyłącznie w takim zakresie jakim miałby możliwość w sklepie stacjonarnym
  4. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności natychmiastowych poprzez "Przelewy24" zwrot pieniędzy będzie również wykonany poprzez tą formę płatności.
  5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają 24 miesięczną gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami serwis@bestmedia.sklep.pl

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Warunki przyjęcia reklamacji:

  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzeń zewnętrznych, proszę odmówić przyjęcie przesyłki, a następnie skontaktować się z nami na adres e-mail serwis@bestmedia.sklep.pl.
  • Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę do późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami na adres serwis@bestmedia.sklep.pl opisując zaistniały problem.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając FORMULARZ NAPRAWY, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

  • Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie wady powstałe z przyczyn powstałych w sprzedanym produkcie. Do oceny wad produktu upoważniony jest wyłącznie serwis firmy Best Media. Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez serwis firmy Best Media. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian konstrukcyjnych lub napraw poza serwisem firmy Best Media, prawa gwarancyjne zostaną utracone.
  • Gwarancją nie są objęte:
  1. Uszkodzenia na wskutek niewłaściwego oraz niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania produktu,
  2. Jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia transportowe oraz awarie spowodowane przez czynniki zewnętrzne takie jak: zalanie cieczą, zawilgocenie (np. przez opady atmosferyczne lub kondesację pary wodnej w zmiennych temperaturach), zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, nieprawidłowe napięcie i prąd ładowania ( wyższe niż wskazane w instrukcji obsługi), a także będących poza kontrolą Sprzedającego (Gwaranta); 
  3. Uszkodzenia mechaniczne szkła smartwatcha,
  4. W przypadku smartwatchy, które są urządzeniem elektronicznym gwarancja jak wskazano w powyższym punkcie nie obejmuje kondensacji pary wodnej w przypadku szybkiej i gwałtownej zmiany temperatury. W smartwatchu znajduje się powietrze, które zostało zamknięte w procesie produkcji. Powietrze to na wskutek szybkiej zmiany temperatury osadza się na szybce. Zasada ta dotyczy czystych praw fizyki i w każdym smartwatchu nawet wodoszczelnym ma prawo wystąpić takie zjawisko. Dlatego, jeśli smartwatch znajduje się pod rękawem w minusowej temperaturze  i nagle zostanie wyjęty, ochłodzony zimną wodą, powietrzem czy śniegiem to może zaparować. Również latem przy wysokich temperaturach, podczas przebywania na słońcu, a potem wejściu do klimatyzowanego samochodu smartwatch ma prawo zaparować w wyniku szybkiej zmiany temperatury otoczenia. Smartwatche są produktami bardzo wrażliwymi na zmiany temperatury. Wprowadzanie ich w zmienne warunki atmosferyczne w krótkich odstępach czasu może wiązać się z trwałym uszkodzeniem, które nie podlega naprawom gwarancyjnym. Najczęstszym błędem jest wystawianie mokrego zegarka na słońce (proces skraplania). Takie posunięcie powoduje zaparowanie zegarka, które zniwelować można jedynie w odpłatnej naprawie serwisowej. Takie zjawisko nie jest objęte gwarancją,
  5. Uszkodzenia spowodowane podczas brania gorącego prysznica lub gorącej kąpieli,
  6. Uszkodzenia spowodowane poddaniem smartwatcha szokowi termicznemu, takiemu jak używaniem go podczas pobytu w saunie lub użyciu podczas morsowania,
  7. Uszkodzenia spowodowane zanurzeniem smartwatcha w cieczy, pływaniem, nurkowaniem,
  8. Nieprawidłowa konfiguracja smartfona mająca wpływ na poprawność działania aplikacji obsługującej dany typ smartwatcha. W przypadku problemów z instalacją i uruchomieniem należy skontaktować się pod adresem e-mail: kontant@bestmedia.sklep.pl
  9. Uszkodzenie układu ładowania smartwatcha poprzez zastosowanie źródła zasilania o większym napięciu i prądzie znamionowym niż wskazany w instrukcji obsługi;
  10. Zmniejszenie żywotności baterii smartwatcha lub zmniejszenie czasu pracy baterii na skutek zastosowania źródła ładowania o innym napięciu lub prądzie znamionowym niż wskazane w instrukcji obsługi;

Wszelkie pytania, wątpliwości czy uwagi możesz kierować do nas na adres e-mail: serwis@bestmedia.sklep.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl